Hvilken traktor er dette? Hvad er den værd?

Her sælges alt relevant

Redaktør: brinkmann

Besvar
TraktorNovicen
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 9. aug 2024 12:57

Hvilken traktor er dette? Hvad er den værd?

Indlæg af TraktorNovicen »

Kære forum.

Jeg har arvet en gård med elleve traktorer. Derfor laver jeg elleve forskellige opslag. Jeg har ikke den fjerneste forstand på traktorer. Jeg ved heller ikke om traktorerne kan starte eller om de kan køre. Derfor søger jeg råd om, hvilke traktorer der er tale om og hvad de eventuelt er værd? Hvis det har betydning, så er det nær Fredensborg i Nordsjælland.

På forhånd, mange tak for hjælpen.

Mvh. TraktorNovicen.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
timkenneth
Site Admin
Indlæg: 540
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 07:38

Re: Hvilken traktor er dette? Hvad er den værd?

Indlæg af timkenneth »

Hvis det er en Fiat 500/600 kunne den godt være lidt værd til en som står og mangler den og den er ok mekanisk. Altså over jernpris.
Jakob
Indlæg: 1309
Tilmeldt: lør 25. dec 2010 09:38
Geografisk sted: Vesthimmerland

Re: Hvilken traktor er dette? Hvad er den værd?

Indlæg af Jakob »

Ved ikke, om det er ok, hvis jeg hægter mig på emnet for at spørge om, hvilken jernpris man mon kan håbe på, hvis det handler om hele traktoren med hud, hår, olie, gummi, glas, plastik og en smule skidt.?
En hel traktor puttet i en container til gammelt jern, kan man det.?

Hvis Majoren med byggelift fungerer, så kan den måske også spytte lidt i bøssen. :-)
timkenneth
Site Admin
Indlæg: 540
Tilmeldt: fre 13. apr 2012 07:38

Re: Hvilken traktor er dette? Hvad er den værd?

Indlæg af timkenneth »

alle skrothandelre med respekt for sig selv kan afhente det hele :D

Enten aftaler man jo en fast pris. eller også er det dagsprisen der gælder.

Der kan også være nogle enkelte købere der evt. vil købe de 2 david 990er til reservedele.

Det kommer jo meget an på hvor meget tid og lyst man har til at sælge det. Det kan være et mareridt af aftaler og forskellige mennesker der skal ud og snuse og så bare kommer med et skambud, og har man ikke for meget forstand på det, så ville det nok være en god løsning at komme af med det hele på en gang
Besvar